Mūsu zīmoli

Hairtry
Matu un galvas kopšana

HairTry ir oriģināls zīmols, ko kopīgi radījusi Cosibella komanda, kas izmanto holistisku pieeju matu un galvas ādas kopšanai. Tās mērķis ir pievērst uzmanību galvas ādai, kas ir skaistu un veselīgu matu atslēga.

Zīmols koncentrējas uz konkrētu ādas problēmu risināšanu un darbojas daudzos virzienos neatkarīgi no dzimuma un vecuma.

ZĪMOLA RADĪTĀJA

HairTry zīmols tika radīts kā atbilde uz klientu vajadzībām, kuri meklē produktus ar pārbaudītām īpašībām, interesantām aktīvajām sastāvdaļām, kā arī pieņemamās cenās.

Zīmolu radīja Izabela Bednarčika, kura gadiem ilgi ir bijusi saistīta ar Cosibella. Izabela ir kosmētikas ķīmijas inženiere, kā arī triholoģijas speciāliste, pateicoties kam viņa varēja izmantot savas zināšanas produktu radīšanas procesā.

Izabela Bednarczyk
Zīmola Radītāja

Izabela Bednarčika

Inž. kosmētikas ķīmijā

Triholoģijas speciāliste

KAS IEDVESMOJA ZĪMOLA RADĪŠANU?

Zīmola izveides iedvesma bija radīt produktus ar konkrētu iedarbību un ērtu lietošanu. Vēlējāmies izstrādāt kosmētiku, kas atrisinātu problēmas, kuras citi tirgus produkti neatrisināja apmierinošā veidā.

HairTry zīmolā esam apvienojuši divas tendences: triholoģiskās zināšanas kopā ar matu kopšanas mīlētāju pieeju. Mēs rūpējamies par galvas ādas veselību, tās mikrobiomu un pareizu attīrīšanu, taču neaizmirstam par matu dalījumu pēc porainības vai arī PEH līdzsvara saglabāšanu.

KĀDAS GALVENĀS SASTĀVDAĻAS TIEK IZMANTOTAS ZĪMOLA PRODUKTOS UN KĀPĒC TĀS IR SVARĪGAS?

Produktos tiek izmantotas aktīvās sastāvdaļas ar zinātniski pierādītu iedarbību, kas nodrošina redzamus rezultātus un koncentrējas uz konkrēto problēmu. Turklāt lielu uzmanību pievērsām produktu lietošanas komfortam – svarīgi, lai to lietošana būtu patīkama un nesarežģīta.

ĪSS ZĪMOLA EKO DARBĪBAS APRAKSTS

Kopā ar mūsu pašu zīmoliem - HairTry un SkinTra mēs veicam proekoloģiskas aktivitātes. Atbalstām projektu SeedBalls Kenya, jeb projektu, kas cīnās ar klimata pārmaiņām Kenijas reģionā, kas ir visvairāk pakļauts to negatīvajām sekām. SeedBalls Kenya apzaļumo lielas platības netradicionālā veidā – izkaisa ogļu putekļu bumbiņas ar augu sēklām. Viens izgatavots HairTry produkts = aptuveni 20 bumbiņas.

Atbalstām arī ReSea projektu — Ocean Waste Plastic Foundation — organizāciju, kas savāc plastmasu no okeāna pie Indonēzijas krastiem un pēc tam nodod to otrreizējai pārstrādei. Šis ir projekts, kas atbalsta ne tikai dabisko vidi, bet arī vietējo sabiedrību, nodrošinot stabilu un godīgu nodarbinātību. Par katru saražotu HairTry kosmētikas iepakojumu tiek savākta plastmasas masa, kas atbilst visa iepakojuma svaram.

Turklāt, ražojot vienreizējās lietošanas HairTry kosmētikas paciņas, mēs ziedojam Plastic Bank fondam. Ziedojums ir līdzvērtīgs tādam pašam izzvejotam plastmasas daudzumam, kādu mēs laižām apgrozībā, ražojot vienreizējās lietošanas paciņas.

VAI KOSMĒTIKA TIKUSI TESTĒTA UZ DZĪVNIEKIEM?

HairTry kosmētika nav tikusi testēta uz dzīvniekiem – tā ir aizliegta prakse visā Eiropas Savienībā.

TOP 3 PIRKTĀKIE ZĪMOLA PROTUKTI?

Pārdotākie produkti, kurus iemīlējuši HairTry klienti, ir: Babyhair Fever sildošais līdzeklis, Acid Queen skābes pīlings un Take Off The Sebum attīrošais šampūns.

KĀDI IR ZĪMOLA PRODUKTU IZMANTOŠANAS LABUMI?

Kādas ir zīmola produktu galvenās priekšrocības un unikālās īpašības.

HairTry produkti nodrošina ātrus un redzamus rezultātus īsā lietošanas laikā. Tie ir orientēti uz klientu dažādām vajadzībām, lai katrs varētu izvēlēties sev piemērotāko kopšanu. HairTry produkti garantē stiprus, mīkstus un pūkainus matus, kas pozitīvi ietekmē pašpārliecību un labsajūtu.

Išplėsti ir sužinoti daugiau
Skintra
mūsdienīga ādas kopšana

Pamatojoties uz mūsu plašo pieredzi, Cosibella kosmetologi ir radījuši mūsdienīgu ādas kopšanas līdzekļu zīmolu.

SkinTra ir ieviesusi pārdomātas formulas, kas precīzi atbilst klientu vajadzībām. SkinTra produkti mājas apstākļos ļauj sasniegt efektus, kas ir pietuvināti skaistumkopšanas salonā veiktām procedūrām.

ZĪMOLA RADĪTĀJA

Kā radās zīmols un kas ir tā radītāja?

Ideja par zīmola izveidi radās 2019. gada nogalē. Toreiz Natalia Zadroga - zīmola radītāja - strādāja par kosmetoloģi, sniedzot kosmetoloģijas konsultācijas un, pateicoties tam, spēja pamanīt klientu vajadzības.

Ņemot vērā plašas zināšanas kosmētikas likumdošanā un ķīmijā, viņa sāka pirmās pārrunas ar Cosibellas vadītāju par sava zīmola izveidi. Turpmāko mēnešu laikā sarunas sāka pārvērsties darbībās – tā radās SkinTra.

Natalia Zadroga
Zīmola Radītāja

Natalia Zadroga

Mg. inž. kosmetoloģijas tehnoloģijā

KAS IEDVESMOJA ZĪMOLA RADĪŠANU?

Kādas bija galvenās motivācijas un iedvesmas, kas veicināja zīmola radīšanu?

Pirmkārt, mums rūpēja izveidot labas kvalitātes kosmētiku ar bagātīgām sastāvdaļām un spēcīgām kopšanas īpašībām. Mūsu mērķis bija, lai ikviens, neatkarīgi no dzimuma, vecuma un ādas tipa, atrastu kaut ko sev starp mūsu produktiem. SkinTra ir atbilde uz mūsu klientu ādas vajadzībām.

KĀDAS IR ZĪMOLA PRODUKTU GALVENĀS SASTĀVDAĻAS?

Kādas galvenās sastāvdaļas tiek izmantotas zīmola produktos un kāpēc tās ir svarīgas?

Ņemot vērā to iedarbību un aktīvās sastāvdaļas, mūsu produktus var iedalīt trīs grupās:

  • baltās etiķetes → pamatprodukti, must have katrā skaistumkopšanā. Tie ir: mazgāšanas līdzekļi, saules aizsardzības līdzekļi, ka arī mitrinoši krēmi,
  • rozā etiķetes → daudzfunkcionāla kosmētika, arī jutīgai ādai. Galvenokārt satur ādu nomierinošas sastāvdaļas, piemēram, keramīdus, beta-glikānu vai pantenolu.
  • melnās etiķetes → stipri aktīvi produkti, tādi kā: skābes, C vitamīns, vai retināls.

Uzskatām, ka katra āda ir atšķirīga un prasa atšķirīgu kopšanu, tāpēc mūsu piedāvājumā ir produkti ar daudzām aktīvajām sastāvdaļām, lai ikvienam būtu iespēja atrast tieši to, kas nepieciešams savā skaistumkopšanā.

ĪSS ZĪMOLA EKO DARBĪBAS APRAKSTS

Kādas darbības zīmols veic vides aizsardzības jomā?

SkinTra:

  • galvenokārt, zīmols atbalsta Las Na Zawsze (Mežs Uz Mūžu) fondu. Katrs saražots kosmētikas produkts atbilst 0,5 m2 meža iestādīšanai, kas - ko vērts uzsvērt - nekad netiks izcirsts un kalpos nākamajām paaudzēm,
  • uz mūsu palīdzību var paļauties arī Plastic Bank, kas nodarbojas ar plastmasas savākšanu no pludmalēm, pirms tā nonāk ūdeņos. Katrs mūsu ražotā produkta paraugs nodrošina 1 plastmasas pudeles savākšanu.

Turklāt abu mūsu zīmolu kosmētika tiek ražota otrreizēji pārstrādāta stikla vai plastmasas iepakojumā!

VAI KOSMĒTIKA TIKUSI TESTĒTA UZ DZĪVNIEKIEM?

Nē, neviens no mūsu kosmētikas līdzekļiem netika testēts uz dzīvniekiem.

TOP 3 PIRKTĀKIE ZĪMOLA PRODUKTI?

Laikam jau visi zina Light Your Skin serumu ar 20% C vitamīnu! Tikpat populārs ir arī Liquid Happiness - tas ir sejas un acu serums ar 0,3% retināla koncentrāciju. Mūsu trešais pirktākais produkts ir Destructor, skābes pīlings visām sezonām, kas pieejams divos izmēros.

KĀDI IR ZĪMOLA PRODUKTU IZMANTOŠANAs IEGUVUMI?

Kādas ir zīmola produktu galvenās priekšrocības un unikālās īpašības.

Mūsu produktu neapšaubāmi lielākā priekšrocība ir to vienkāršie un skaidrie sastāvi, pateicoties kuriem produktiem ir daudzi pielietojumi un tie ir patiešām efektīvi! Lielākajā mūsu kosmētikas produktu daļā netiek izmantotas smaržvielas, kas patiks visiem, kuri ir jūtīgi pret tiem. Mēs netestējam savus produktus uz dzīvniekiem, kurus mīlam un atbalstām ekoloģiskus fondus. Turklāt produktiem ir pieejamas cenas, tāpēc to iegāde neapgrūtinās maku. :) Lai šos vārdus apstiprina simtiem pozitīvu viedokļu un mūsu klientu sasniegtie rezultāti.

Išplėsti ir sužinoti daugiau
pixel