Lojalitātes Programmas noteikumi
- Bendrosios nuostatos
- Šis dokuments, turpmāk – “Noteikumi”, nosaka lojalitātes Programmas darbības un dalības kārtību, kā arī reglamentē Punktu piešķiršanas un atņemšanas kārtību, sūdzību iesniegšanas procedūru un Punktu anulēšanas kārtību, kas tiek piešķirti par preču iegādi.
- Programma ir paredzēta tikai reģistrētiem Cosibella Interneta Veikala Lietotājiem.
- Noteikumi stajās spēkā 2025. gada 1. aprīlī un paliek spēkā līdz tās izbeigšanai, par kuru Organizators informēs Dalībniekus vismaz divus (2) mēnešus pirms plānotā datuma, nosūtot paziņojumu e-pasta veidā.
-
Katram Lietotājam un Dalībniekam ir tiesības iepazīties ar informāciju par Organizatora sniegto
pakalpojumu pieejamību. Saskaņā ar 2024. gada 26. aprīļa likuma ekonomikas subjektu atbilstību noteiktu
produktu un pakalpojumu pieejamības prasībām 32. panta 2. daļas 1. punkta a) un b) apakšpunktu
Organizators publiski dara zināmu elektroniskā formā un veidā, kas ir pieejams personām ar īpašām
vajadzībām, informāciju par piedāvāto un sniegto pakalpojumu, kā arī informāciju, kas nepieciešama
pakalpojuma izmantošanai. Informācija par:
- to, kā Organizatora sniegtie pakalpojumi atbilst pieejamības prasībām, kas noteiktas minētā likuma 32. panta 2. daļas 1. punkta c) apakšpunktā, un
- informācija par patērētāju sūdzību iesniegšanas kārtību par pakalpojumu neatbilstību pieejamības prasībām, kas noteiktas 2024. gada 26. aprīļa likuma ekonomikas subjektu atbilstību noteiktu produktu un pakalpojumu pieejamības prasībām ceturtajā nodaļā, ir pieejama tīmekļa vietnē https://cosibella.lv/ sadaļā INFORMĀCIJA, kas atrodas mājaslapas apakšā ar nosaukumu “PIEKĻŪSTAMĪBAS PAZIŅOJUMS”, kā arī tā ir šī Noteikumu pielikums Nr. 1.
- Definīcijas:
- Organizators – Cosibella sp. z o.o., ar juridisko adresi Mineralna iela 15A, ēka D3, 02-274 Varšava, reģistrēta Polijas Valsts tiesu reģistrā pie Varšavas pilsētas apgabaltiesas XIII Ekonomikas nodaļas, ar reģistrācijas numuru KRS: 832314, nodokļu maksātāja numuru NIP: 5223180504, un uzņēmuma identifikācijas numuru REGON: 38574605000000. Uzņēmuma pamatkapitāls: 350 000,00 PLN.
- Lietotājs – patērētājs, kurš veic pirkumus Cosibella Interneta Veikalā bez konta reģistrācijas vai kuram ir reģistrēts konts, bet kurš nav Lojalitātes Programmas dalībnieks.
- Dalībnieks – jebkurš Lietotājs, kurš ir reģistrējis kontu un pievienojies Lojalitātes Programmai.
- Punkti – Organizatora piešķirtas vienības par pirkumiem un citām aktivitātēm Programmas ietvaros, kuras iespējams apmainīt pret atlaidēm vai produktiem.
- Grozs – Cosibella tiešsaistes veikalu funkcionalitāte, kurā redzami Dalībnieka izvēlētie produkti un kurā Dalībniekam ir iespēja noteikt un mainīt pasūtījuma informāciju, tostarp iegādājamo preču daudzumu, kā arī noteikt atsevišķus pārdošanas līguma nosacījumus, tostarp piegādes veidu, kā arī Punktu uzkrāšanu vai apmaiņu pret atlaidēm vai produktiem. .
- Cosibella Interneta Veikals – platforma, kas piedāvā Preču iegādi un ir pieejama tīmekļa vietnē https://cosibella.lv. To pārvalda Cosibella sp. z o.o. ar juridisko adresi Varšavā, reģistrēta Polijas Valsts tiesu reģistrā pie Varšavas pilsētas apgabaltiesas XIII Ekonomikas nodaļas ar reģistrācijas numuru KRS: 832314, adrese: Mineralna iela 15A, ēka D3, 02-274 Varšava, REGON 385746050, NIP 5223180504.
- Programma – Organizatora Lojalitātes Programma, kuras mērķis ir apbalvot Dalībniekus par pirkumiem un aktivitātēm, kas saistītas ar Organizatora piedāvājumu. Programma sniedz iespēju uzkrāt Punktus Cosibella Interneta Veikalā.
- Patērētājs – pilngadīga fiziska persona ar pilnu rīcībspēju, kas veic pirkumu Cosibella Interneta Veikalā, kurš nav tieši saistīts ar viņas saimniecisko vai profesionālo darbību. Noteikumos paredzētie noteikumi par Patērētāju tiek piemēroti arī fiziskai personai, kas noslēdz līgumu, kas tieši saistīts ar viņas saimniecisko darbību, gadījumā ja no šī līguma satura izriet, ka šim darījumam nav profesionāla rakstura, ņemot vērā jo īpaši šīs personas norādīto saimnieciskās darbības veidu Polijas Komercreģistrā (CEIDG). Organizators katrā gadījumā izvērtē, vai noslēgtajam līgumam ar konkrēto fizisko personu, kuras tiesības saskaņā ar šiem Noteikumiem atbilst Patērētāja tiesībām, ir profesionāls raksturs, tostarp analizējot CEIDG reģistrā norādītos PKD kodus.
- RODO – Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula).
- Lojalitātes Programmas dalības noteikumi
-
Pirms pirkuma veikšanas, izmantojot Punktus, Dalībniekam ir jāiepazīstas ar Noteikumiem un jāapstiprina
to saturs. Apstiprināšana notiek, atzīmējot izvēles rūtiņu. Tā parādās šādos gadījumos:
- pēc pieteikšanās Cosibella Interneta Veikalā cosibella.lv;
- reģistrētiem Dalībniekiem, kuri vēl nav apstiprinājuši Lojalitātes Programmas noteikumus, uzsākot veikala lietošanu;
- jauna lietotāja reģistrācijas laikā cosibella.lv;
- pasūtījuma veikšanas posmā grozā – tikai reģistrētiem lietotājiem, kuri vēl nav apstiprinājuši Noteikumus.
- Ja Dalībnieks neapstiprina Noteikumus to pašreizējā redakcijā, viņa kontā uzkrātie lojalitātes Punkti tiek dzēsti. Lietotājs var atkārtoti pievienoties Lojalitātes Programmai, atzīmējot izvēles rūtiņu un piekrītot Lojalitātes Programmas Noteikumiem. Atkārtota pievienošanās neparedz iepriekš uzkrāto lojalitātes Punktu atgūšanu. Katra atteikšanās no piekrišanas Noteikumiem izraisa uzkrāto lojalitātes Punktu dzēšanu.
- Dalība Lojalitātes Programmā ir bez maksas.
- Programmas ietvaros Dalībniekiem tiek piešķirti Punkti par pasūtījumu veikšanu Cosibella Interneta Veikalā saskaņā ar šo Noteikumu § 4 daļu.
- Pievienošanās Lojalitātes Programmai notiek, apstiprinot veikala Noteikumus kopā ar to pielikumiem, saskaņā ar 1. punkta noteikumiem.
- Lojalitātes Programmas Dalībniekam ir pienākums sniegt patiesus personas datus un atjaunināt tos gadījumā, ja tie mainās.
- Programmas ietvaros piešķirtie Punkti ir derīgi visu Lojalitātes Programmas darbības laiku.
- Dalībniekam ir tiesības jebkurā laikā atteikties no dalības Lojalitātes Programmā. To var izdarīt klienta panelī, noņemot atzīmi par piekrišanu Noteikumiem sadaļā „Lojalitātes programma”. Atteikšanos iespējams veikt Cosibella Interneta Veikalā.
-
Organizators patur tiesības nekavējoties izslēgt Dalībnieku no Lojalitātes Programmas, ja tiek
konstatēti pārkāpumi vai rīcība, kas neatbilst Noteikumiem, jo īpaši šādos gadījumos:
- nepatiesu personas datu vai neprecīzas informācijas sniegšana reģistrācijas laikā;
- cita lietotāja konta izmantošana bez viņa piekrišanas;
- darbības, kuru mērķis ir krāpniecība, tostarp Punktu sistēmas vai citu Programmas mehānismu manipulēšana;
- sīkdatņu izplatīšana, aizstāšana vai pārrakstīšana;
- ētikas normu pārkāpšana vai labas prakses principu neievērošana attiecībās ar citiem Dalībniekiem vai Organizatoru.
- Pēc Programmas izbeigšanas, kā noteikts Lojalitātes Programmas Noteikumu § 1 3. punktā un § 3 8. un 9. punktā, Punkti tiek anulēti un vairs nevar tikt izmantoti.
- Punktu piešķiršanas noteikumi
-
Programmas Dalībnieki uzkrāj Punktus par noteiktām aktivitātēm Organizatora tīmekļa vietnēs, tostarp:
- Produktu iegāde – 1 Punkts par katru faktiski iztērēto 1€ (pēc atlaižu piemērošanas);
- Produkta atsauksmes iesniegšana Cosibella Interneta Veikalā, kas apstiprināta no Organizatora puses – 30 Punkti;
- Pirmā pierakstīšanās jaunumu saņemšanai – 20 Punkti;
- Pirmā pievienošanās Lojalitātes Programmai – 100 Punkti.
- Dalībniekam ir tiesības sniegt atsauksmi par jebkuru iegādāto produktu. Tomēr katrs produkts var tikt novērtēts tikai vienu reizi, neatkarīgi no tā, cik reižu Dalībnieks to ir iegādājies. Organizatoram ir tiesības atteikt atsauksmes publicēšanu gadījumos, kas noteikti Cosibella Interneta Veikala Noteikumos, pieejamos šeit: https://cosibella.lv/lv/terms/elektroniskas-tirdzniecibas-noteikumi-cosibella-18
- Pie katra produkta ir norādīts, cik Punktu Dalībnieks saņem par tā iegādi, kā arī cik Punktu nepieciešams, lai to iegādātos par Punktiem. Kopējais Punktu skaits par pasūtījumu tiek aprēķināts pēc visu atlažu un cenu samazinājumu piemērošanas.
- Uzkrāto lojalitātes Punktu kopsumma ir redzama Dalībnieka panelī Cosibella Interneta Veikalā.
- Ja Dalībnieks atsakās no pirkuma un atgriež preci, Punkti par attiecīgo pasūtījumu pēc atgriešanas pieprasījuma izskatīšanas automātiski tiek atskaitīti no viņa konta. Ja pasūtījumā Dalībnieks ir izmantojis atlaidi (apmainījis Punktus pret atlaidi), šī pasūtījuma atgriešanas gadījumā izmantotie Punkti netiek atjaunoti. Reklamācijas process neietekmē uzkrāto Punktu skaitu.
- Pilnīgas pasūtījuma atgriešanas gadījumā piešķirtie Punkti tiek anulēti. Daļējas pasūtījuma atgriešanas gadījumā Punktu skaits tiek samazināts proporcionāli.
- Punkti, saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem, nav elektronisks maksāšanas līdzeklis un nav arī elektroniskā maksājumu karte. Tie netiek apmainīti pret naudas līdzekļiem (skaidru naudu vai bankas pārskaitījumu) ne pilnībā, ne daļēji.
- Punktu izmantošanas noteikumi
- Punktus var apmainīt pret atlaidēm vai produktiem pēc aprēķina: 50 Punkti = 1€.
- Punktus iespējams izmantot atlaidēm vai produktu iegādei no īpašās sadaļas, kas pieejama šeit: https://cosibella.lv/lv/forpoints/produkt-za-punkty?forpoints=y.
- Punktu izmantošana atlaidēm un produktu iegādei ir pieejama tikai reģistrētiem un autorizētiem Dalībniekiem.
- Punktu apmaiņu pret atlaidēm vai produktiem var veikt iepirkumu grozā vai sadaļā “Pastāvīgā klienta priekšrocības” / “Manas atlaides”. Punktu atlaides nesummējas ar citām akcijām vai atlaižu kodiem, ja vien atsevišķi noteikumi neparedz citādi.
- Lai piemērotu atlaidi ar Punktiem iepirkumu grozā, tajā jābūt vismaz vienam produktam, kas tiek apmaksāts ar naudas līdzekļiem (EUR).
- Ja produkts tiek pievienots grozam ar iespēju to iegādāties par Punktiem, izmantojot pogu “pirkt par punktiem” produkta lapā, šis produkts grozā tiek parādīts kā pieejams iegādei par noteiktu Punktu skaitu. Produkta Punktu vērtība ir redzama blakus tā nosaukumam, un Programmas Dalībnieks var apstiprināt iegādi par Punktiem pasūtījuma noformēšanas posmā. Lai izvairītos no pārpratumiem, veikals norāda, ka klienta saņemtajā rēķinā šāds produkts tiks atzīmēts kā iegādāts par 1€, savukārt atlaide tiks piemērota tā, ka šis 1€ tiks atskaitīts no cita produkta cenas.
- Punkti, kas uzkrāti konkrētajā Cosibella Interneta Veikalā, nav izmantojami citos Organizatora ārvalstu Interneta Veikalos.
- Punktus iespējams izmantot līdz pat Lojalitātes Programmas darbības beigām.
- Īpašās akcijas
- Organizators var ieviest īpašas akcijas, kuru ietvaros par noteiktām aktivitātēm Dalībniekiem tiks piešķirti papildu Punkti (piemēram, lielāks Punktu skaits par pierakstīšanos jaunumu saņemšanai).
- Katrai akcijai tiks sagatavoti atsevišķi noteikumi, kas būs pieejami Organizatora tīmekļa vietnē.
- Sūdzību iesniegšanas kārtība
- Sūdzības par Lojalitātes Programmas darbību var iesniegt rakstiski, nosūtot tās uz Organizatora juridisko adresi (Mineralna iela 15A, ēka D3, 02-274 Varšava) vai elektroniski uz e-pasta adresi: info@cosibella.lv.
- Sūdzībā jānorāda: Dalībnieka vārds un uzvārds, adrese, tostarp e-pasta adrese, apstākļi, kas pamato sūdzību, kā arī konkrēts Dalībnieka pieprasījums saistībā ar to. Ja tas ir iespējams un pamatoti, sūdzībai var pievienot dokumentus vai fotogrāfijas, kas pamato iesniegumu un var atvieglot tā izskatīšanu.
- Ja sūdzībā sniegtie dati vai informācija ir nepilnīgi, pirms tās izskatīšanas Organizators aicina Dalībnieku sniegt nepieciešamos precizējumus.
- Organizators izskata sūdzību 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad ir saņemta korekti noformēta sūdzība. Gadījumā, ja sūdzība tiek noraidīta, Organizators informē par to Dalībnieku, norādot atteikuma iemeslus. Organizators nepieņem sūtījumus, kas nosūtīti ar pēcapmaksu.
- Par reklamācijas izskatīšanas rezultātu Organizators informē sūdzības iesniedzēju rakstiski – pa pastu vai e-pastu, atkarībā no reklamācijas iesniegšanas veida.
-
Sūdzības negatīvās izskatīšanas gadījumā Dalībnieks, kā Patērētājs, var izmantot ārpustiesas strīdu
risināšanas un prasību izskatīšanas iespējas, tostarp:
- vērsties pastāvīgajā patērētāju šķīrējtiesā, kas darbojas pie Tirdzniecības inspekcijas, iesniedzot lūgumu par attiecīgā strīda izšķiršanu;
- iesniegt lūgumu attiecīgā vojevodistes Tirdzniecības inspekcijas inspektoram uzsākt mediācijas procedūru ar mērķi panākt mierizlīgumu;
- izmantot bezmaksas palīdzību, ko sniedz patērētāju tiesību aizsardzības iestādes, piemēram, pašvaldību patērētāju tiesību aizsardzības biroji vai sabiedriskās organizācijas, kuru statūtos paredzēta patērētāju interešu aizsardzība.
- Personas datu aizsardzība
- Organizators ir Patērētāju, Dalībnieku, kā arī to personu, kuras Dalībnieki norādījuši kā pasūtījuma saņēmējus, personas datu pārzinis.
- Ar Organizatoru iespējams sazināties rakstiski, nosūtot vēstuli uz adresi: Mineralna iela 15A, ēka D3, 02-274 Varšava, vai elektroniski – rakstot uz e-pasta adresi: info@cosibella.lv.
- Personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem un tikai tiem nolūkiem, kas saistīti ar Organizatora darbību, tostarp: Programmas pakalpojumu nodrošināšanai, saziņai ar Dalībniekiem, sūdzību izskatīšanai, Organizatora darbību uzskaitei, kā arī juridiskās, grāmatvedības un finanšu uzskaites nodrošināšanai.
-
Personas dati tiek apstrādāti, pamatojoties uz:
- Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu – t. i., līguma izpildi starp Organizatoru un Lietotāju, kas saistīta ar Lojalitātes Programmas organizēšanu saskaņā ar šiem Noteikumiem, tostarp: Punktu uzskaitīšanai pirkumu laikā, Punktu izmantošanai produktu iegādei vai atlaides saņemšanai, komunikācijas nodrošināšanai un sūdzību izskatīšanai;
- Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu – t. i., uz Organizatora leģitīmajām interesēm. Tas attiecas uz aizsardzību pret iespējamām prasībām, kā arī uz gadījumiem, kad Dalībnieki norāda trešo personu datus, piemēram, norādot citas personas piegādes adresi;
- Regulas (ES) 2016/679 6. panta 1. punkta c) apakšpunktu – datu apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu pārzinim saistošu juridisku pienākumu, piemēram, saistībā ar atskaišu sniegšanu, grāmatvedību un finanšu uzskaiti.
- Personas datu sniegšana Organizatoram ir brīvprātīga, taču to nesniegšanas gadījumā Patērētajam nebūs iespējas izveidot kontu Cosibella Interneta Veikalā, veikt pirkumus, nodrošināt to veiksmīgu piegādi vai izmantot Punktus.
- Dalībnieku personas datu saņēmēji ir: informācijas sistēmu piegādātāji, kas nodrošina Cosibella Interneta Veikala pareizu darbību, kā arī Organizatora sadarbības partneri – grāmatvedības biroji, juridiskās firmas, kā arī hostinga un mākoņpakalpojumu sniedzēji. Dati var tikt nodoti arī tiem subjektiem, kuriem saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem ir tiesības saņemt šādu informāciju, tostarp attiecīgajām tiesu iestādēm.
- Personas dati var tikt pārsūtīti uz trešajām valstīm (ārpus Eiropas Savienības dalībvalstīm) gadījumos, kad to apstrādi veic konkrēti saņēmēji, taču minētie subjekti nodrošina, ka datu apstrāde notiek saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem.
- Personas dati tiek glabāti tik ilgi, cik tas ir nepieciešams Lojalitātes Programmas īstenošanai, Punktu uzkrāšanai un izmantošanai, kā arī citu Noteikumos paredzēto darbību nodrošināšanai. Pēc šī termiņa personas dati var tikt turpināti apstrādāti, pamatojoties uz Organizatora juridiskajiem pienākumiem (piemēram, grāmatvedības un finanšu dokumentu glabāšanu tik ilgi, cik to nosaka piemērojamie tiesību akti), vai uz Organizatora leģitīmajām interesēm (aizsardzība pret prasībām, kuras var tikt celtas pret Organizatoru, tik ilgi, kamēr Dalībniekam šādas prasības ir tiesības celt).
- Organizators nodrošina personām, kuru personas dati tiek apstrādāti, tiesību īstenošanu saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem, tostarp tiesības piekļūt saviem personas datiem, pieprasīt to labošanu, izmaiņas, dzēšanu vai pārsūtīšanu, kā arī tiesības pieprasīt apstrādes ierobežošanu un iebilst pret personas datu apstrādi atbilstoši piemērojamiem tiesību aktiem. Turklāt, gadījumā kad datu apstrāde tiek veikta, pamatojoties uz brīvprātīgi sniegtu piekrišanu, datu subjektam ir tiesības jebkurā momentā atsaukt šo piekrišanu. Katrai personai, kuras dati tiek apstrādāti, ir arī tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei – Polijas Personas datu aizsardzības biroja prezidentam, adrese: Stawki 2, 00-193 Varšava.
- Personas dati, kas attiecas uz Dalībniekiem, kā arī uz citām personām, kuru datus iesniedzis Dalībnieks, tiek aizsargāti no piekļuves nepilnvarotām personām, kā arī no izpaušanas, nozaudēšanas vai neatļautas modificēšanas. Organizators nodrošina šo aizsardzību, piemērojot atbilstošus tehniskus un organizatoriskus drošības pasākumus.
- Jautājumos, kas saistīti ar personas datu apstrādi un nav reglamentēti šajos Noteikumos, piemērojami attiecīgie Privātuma politikas noteikumi, kas attiecināmi uz katru no Cosibella Interneta Veikaliem.
- Saziņa ar Organizatoru
- Visi paziņojumi un cita ar Programmas īstenošanu saistītā korespondence nosūtāma uz e-pasta adresi vai rakstiski pa pastu uz Organizatora adresi, kas uz Noteikumu publicēšanas dienu ir: Mineralna 15A, ēka D3, 02-274 Varšava.
- Dalībnieki jautājumos, kas saistīti ar Programmu, var sazināties ar Organizatoru, zvanot pa tālruni: 22 602 28 32 vai rakstot uz e-pasta adresi: zamowienia@cosibella.pl.
- Gadījumā, ja tiks mainīta Organizatora adrese paziņojumu saņemšanai, Dalībnieki par to tiks informēti šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā.
- Nobeiguma noteikumi
- Lojalitātes Programma nav izlozes spēle un nav uzskatāma par laimestu loteriju vai reklāmas loteriju, kuras rezultāts ir atkarīgs no nejaušības, totalizatoru vai jebkādu citu azartspēles veidu, uz kuriem attiecas 2009. gada 19. novembra Azartspēļu likuma (ar grozījumiem; 2023. gada konsolidētā redakcija, Dz. U. poz. 227 ar turpmākām izmaiņām) noteikumi.
-
Organizators patur tiesības veikt izmaiņas Noteikumos, jo īpaši šādos gadījumos:
- spēkā esošo tiesību aktu izmaiņu gadījumā,
- ja tiek ieviesti jauni Programmas noteikumi vai balvas;
- ja tiek veiktas izmaiņas Organizatora darbībā vai Programmas struktūrā.
- Noteikumu izmaiņas stājas spēkā termiņā, ko nosaka Organizators, taču tas nevar būt īsāks par 14 dienām no izmaiņu izsludināšanas dienas.
- Par jebkurām izmaiņām Noteikumos Organizators informēs Dalībniekus, nosūtot paziņojumu uz e-pastu, publicējot paziņojumu tīmekļa vietnē https://cosibella.lv, vai izmantojot citus pieejamos saziņas kanālus.
- Gadījumā, ja kāds no Noteikumu punktiem ir pretrunā ar obligāti piemērojamiem tiesību aktiem, attiecīgais punkts tiek aizstāts ar šo tiesību normām, savukārt pārējie Noteikumu nosacījumi paliek spēkā.